Τρίτη, 2 Μαΐου 2017

Assassin's Creed (2016)

Είδος: Περιπέτεια, Επιστημονικής Φαντασίας

"Το Assassin's Creed δεν έχω ιδέα κατά πόσο είναι πιστό στο ομότιτλο παιχνίδι αλλά σαν ταινία είναι δυστυχώς κακή. Μερικές καλές σκηνές δράσης και κάποια καλά οπτικά/ ψηφιακά εφέ είναι τα καλύτερα στοιχεία του φιλμ αλλά δεν αρκούν, γιατί όλα τα άλλα είναι ένα μπάχαλο."

Σκηνοθεσία:Justin Kurzel
Σενάριο:Michael Lesslie,
Adam Cooper,Bill Collage
Παίζουν:Michael Fassbender,
Marion Cotillard,Jeremy Irons
Γράφει ο Νίκος Ρέντζος
 Εξαιρετική παραγωγή το Assassin's Creed, με αξιόλογους ηθοποιούς κι έναν σκηνοθέτη που ήθελε να δώσει ένα διαφορετικό τόνο στο φιλμ του, να ξεχωρίσει από τις υπόλοιπες Χολιγουντιανές παραγωγές. Τίποτα από αυτά δεν αρκεί, όμως, για να κάνει το φιλμ καλό.
  Ο Μίκαελ Φάσμπεντερ πρωταγωνιστεί ως Κάιλ Λιντς, απόγονος του Ασασίνου, Αγκιλάρ. Οι Ασασίνοι ήταν ένα σώμα εκπαιδευμένων μαχητών που έπρεπε να προφυλάσσουν το Μήλο της Εδέμ από τα χέρια των Ναϊτών, οι οποίοι ξέρουν ότι αν το αποκτήσουν θα μπορέσουν να καθυποτάξουν την ελεύθερη βούληση του ανθρώπινου είδους. Ο Καλ είναι καταδικασμένος σε θάνατο μετά το φόνο ενός κακοποιού και τότε θα σωθεί από τη Σοφία, επιστήμονα που μαζί με τον πατέρα της, Ράικιν, έχουν δημιουργήσει το Άνιμους, μια συσκευή που ζωντανεύει γενετικές μνήμες. Οι δυο τους θα χρησιμοποιήσουν τον Καλ, για να τον συνδέσουν με τον πρόγονό του, Αγκιλάρ, πίσω στο 1400, στην Ισπανία, καθώς πιστεύουν ότι γνωρίζει το μέρος που βρίσκεται το Μήλο της Εδέμ. Ο λόγος που η Σοφία και ο πατέρας της θέλουν το Μήλο είναι-πολύ απλά..- για την καταπολέμηση της βίας. Είναι γνωστό ότι η βία προέρχεται από την ελεύθερη βούληση! Εννοείται, όμως, ότι δεν είναι όλα όπως φαίνονται.
  Κακό, πολύ κακό σενάριο και κάκιστοι χαρακτήρες στο φιλμ του Τζάστιν Κέρζελ. Ενώ αρχικά δίνεις χρόνο και περιμένεις λιγάκι να μπουν τα πράγματα σε μια σειρά που θα βοηθήσει να κατανοήσεις  γεγονότα και χαρακτήρες, έρχεται εκείνη η αμίμητη στιγμή που η Κοτιγιάρ εξηγεί στο Φάσμπεντερ το λόγο που αναζητούν το Μήλο της Εδέμ και δεν είναι άλλος από τον αφανισμό της βίας! Η ελεύθερη βούληση λοιπόν συνδέεται αυτόματα με τη βία, οπότε αν ελέγχουμε την ελεύθερη βούληση ελέγχουμε και τη βία. Αν αυτό το άκουγες σε ένα φιλμ που επιθυμεί να κάνει χαβαλέ και δεν παίρνει στα σοβαρά τον εαυτό του, δε θα έδινες σημασία, θα το προσπέρναγες χωρίς ιδιαίτερη σκέψη. Σε ένα φιλμ που επιθυμεί να στήσει ένα κόσμο πιστευτό για το κοινό και να αποτελέσει την αρχή μιας σειράς ταινιών, αυτό δε λειτουργεί υπέρ του. Στην πορεία τα αρνητικά είναι περισσότερα δυστυχώς. Κανείς χαρακτήρας δε μας γίνεται κατανοητός, κι άλλες κακογραμμένες ατάκες έρχονται από τα χείλη ηθοποιών όπως ο Τζέρεμι Άιρονς, ενώ η απόφαση χρησιμοποίησης αυτής της τόσο σκοτεινής και θολής παλέτας χρωμάτων δε μας αφήνει να απολαύσουμε ούτε τα πάρα πολύ καλά σκηνικά, ούτε μερικές καλά χορογραφημένες σκηνές δράσης. 
 Υπάρχει μια μερίδα θεατών που στήριζε τις ελπίδες τις για μια καλή ταινία βασισμένη σε βιντεοπαιχνίδι στο Assassin's Creed και απογοητεύτηκε. Δεν ξέρω για ποιο λόγο υπάρχει αυτή η επιθυμία και η αγωνία, θεωρώ πάντως ότι το ζήτημα αν θα έχουμε ποτέ καλή ταινία βασισμένη σε video game λύθηκε με το WarCraft, κάνοντας μια μικρή παρένθεση έτσι στην κριτική μου. Το Assassin's Creed δεν έχω ιδέα κατά πόσο είναι πιστό στο ομότιτλο παιχνίδι αλλά σαν ταινία είναι δυστυχώς κακή. Μερικές καλές σκηνές δράσης και κάποια καλά οπτικά/ ψηφιακά εφέ είναι τα καλύτερα στοιχεία του φιλμ αλλά δεν αρκούν, γιατί όλα τα άλλα είναι ένα μπάχαλο. Δυστυχώς (για άλλη μια φορά) το Assassin's Creed ανήκει στις απογοητεύσεις του 2016.




Βαθμολογία άλλων ιστοσελίδων
Cine.gr
PopCorn
IMDb



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου